Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1001
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T21:23:04Z-
dc.date.available2020-03-23T21:23:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1001-
dc.description.abstractРозвиток національної системи освіти у сучасній Україні характеризується прагненням до реформування й інтеграції до європейського культурного простору. За таких умов актуальним є вивчення особливостей розвитку педагогічної науки і практики у 20-ті роки ХХ ст., оскільки це був період становлення як нової педагогіки, наповненої реформаторським змістом, так і інших дитинознавчих наук, насамперед педології.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherІсторико-педагогічний альманах. 2014. № 1. С. 29–36.en_US
dc.titleРадянізація наукових положень педології в Україні у 20-ті роки ХХ ст.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.