Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10032
Назва: | Сучасні тенденції в ідентифікації обдарованості |
Автори: | Пильник, Вікторія Олександрівна |
Ключові слова: | ідентифікація обдарованості здобувачі освіти заклади освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Обдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку : матеріали науково-практичного онлайн-семінару |
Бібліографічний опис: | Пильник В. О. Сучасні тенденції в ідентифікації обдарованості. Наскрізне використання здоров’язбережувальних технології в освітньому просторі закладу загальної середньої освіти. Обдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку : матеріали науково-практичного онлайн-семінару (Київ, 23–26 травня 2024 року). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. С. 410-412. |
Короткий огляд (реферат): | У статті наведено сучасні тенденції в ідентифікації обдарованості серед дітей та молоді. Автори проаналізували основні методи та підходи до виявлення обдарованих особистостей, звертаючи увагу на психологічні, соціокультурні та освітні аспекти цього процесу. У статті також розглядаються сучасні технології та інструменти, що застосовуються для обліку та розвитку обдарованих дітей у шкільному та позашкільному середовищі. Результати дослідження вказують на необхідність комплексного підходу до ідентифікації обдарованості з урахуванням індивідуальних особливостей кожної особистості та сучасних вимог освітньої системи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10032 |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-математичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.