Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2024-06-18T09:55:15Z-
dc.date.available2024-06-18T09:55:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Про “вічні” духовні цінності педагогіки (за іспанськими джерелами межі ХІХ – ХХ ст.). International scientific and practical conference “Pedagogy and Psychology in the Modern World: the art of teaching and learning”: conference proceedings, February 26–27, 2021. Vol. 1. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”. 2021. P. 173–176.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10078-
dc.description.abstractТеперішня освітня криза в Україні, викликана перманентними від часу політичних подій 2013 – 2014 років реформаторськими змінами у структурі освітньої системи й у змісті освіти, значно поглибилася унаслідок різних модифікацій в організації педагогічного процесу, чинених українським урядом через коронавірусну загрозу населенню. Українська педагогічна спільнота, зіткнувшись із новими викликами, за відносно короткий проміжок історичного часу мала не просто цілковито переорієнтовуватися на інакші (інноваційні, переважно дистанційні, високотехнологічні) форми навчання, але й кардинальним чином самозмінюватися, передусім у сенсах світоглядних. У теперішніх умовах педагог перетворився на раба інформаційної стихії, він перебуває під постійним тиском хаотичного навального потоку інформації, яка здебільшого виявляється потрібною у реальності не більше, ніж на кілька тижнів. Практична необхідність постійного відстеження викладацьким загалом штучних новоутворень в українському правописі, не завжди виправданих переінакшень в історичному наративі, не обґрунтованих із позиції наукової доказовості свавільних заборон тих чи інших художніх творів змушує сучасних педагогів відволікатися від істотних, ключових питань освітньовиховного процесу; і часто-густо це відволікання обертається утратою «ґрунту під ногами» – фундаментальної опори практичної педагогіки на «розумне, добре, вічне». Проте й у ХХІ столітті, незважаючи на складність «безпрецедентних» викликів часу, учитель має залишатися особистістю, що передбачає на елементарному рівні – усвідомлення і розуміння педагогом того, що він спричиняє власними словами та діями у життях вихованців, а на вищому рівні – творення із них людяних істот. Маючи багатовіковий історичний досвід відстоювання і захисту освітянами різних країн правди духовної педагогічної традиції, українська учительська спільнота не повинна забувати ці приклади, а брати їх на озброєння, щоби «вічно» цінне не затьмарювалося сьогохвилинною оманою у покликаних битися педагогікою серцях.en_US
dc.publisherInternational scientific and practical conference “Pedagogy and Psychology in the Modern World: the art of teaching and learning”: conference proceedingsen_US
dc.subjectосвітня криза в Україніen_US
dc.subjectдуховні цінностіen_US
dc.subject“вічні” духовні цінностіen_US
dc.subjectпрактична педагогікаen_US
dc.titleПро “вічні” духовні цінності педагогіки (за іспанськими джерелами межі ХІХ – ХХ ст.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.