Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10079
Назва: | Про деякі категорії християнської етики в іспанській педагогіці на межі ХІХ – ХХ століть |
Автори: | Зайченко, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | Іспанська педагогіка християнська етика категорія «щастя» категорія «доброчесність» категорія «істина» |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | International scientific and practical conference “Pedagogy and psychology in the modern world: interaction vectors”: conference proceedings |
Бібліографічний опис: | Зайченко Н. І. Про деякі категорії християнської етики в іспанській педагогіці на межі ХІХ – ХХ століть. International scientific and practical conference “Pedagogy and psychology in the modern world: interaction vectors”: conference proceedings, May 28–29, 2021. Wloclawek: “Baltija Publishing”, 2021. P. 64–67. |
Короткий огляд (реферат): | Іспанська педагогіка на межі ХІХ – ХХ століть за провідну теоретико-методологічну засаду визнавала християнську доктрину. Це було цілком закономірним для країни, в якій за Конституцією Монархії 1876 року встановлювалося: «Католицька, апостольська, римська, релігія є державною релігією. Нація зобов’язана підтримувати культ» (ст. 11) [1]. Відповідно до положень християнського етичного вчення людина приведена у земний світ Богом задля виконання нею свого доленосного призначення. У правильному провадженні життєвого шляху відповідно до заповіданого їй Богом людина отримуватиме «тимчасове» (земне) щастя. Сотворена за образом Божим, вона у земному житті прагнутиме до вдосконалення, щоби наближатися до Бога, і тим самим заслуговуватиме право на небесну благодать – «небесний рай», або «вічне щастя». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10079 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Про деякі категорії християнської етики в іспанській педагогіці на межі ХІХ – ХХ століть.pdf | 412.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.