Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10079
Назва: Про деякі категорії християнської етики в іспанській педагогіці на межі ХІХ – ХХ століть
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: Іспанська педагогіка
християнська етика
категорія «щастя»
категорія «доброчесність»
категорія «істина»
Дата публікації: 2021
Видавництво: International scientific and practical conference “Pedagogy and psychology in the modern world: interaction vectors”: conference proceedings
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Про деякі категорії християнської етики в іспанській педагогіці на межі ХІХ – ХХ століть. International scientific and practical conference “Pedagogy and psychology in the modern world: interaction vectors”: conference proceedings, May 28–29, 2021. Wloclawek: “Baltija Publishing”, 2021. P. 64–67.
Короткий огляд (реферат): Іспанська педагогіка на межі ХІХ – ХХ століть за провідну теоретико-методологічну засаду визнавала християнську доктрину. Це було цілком закономірним для країни, в якій за Конституцією Монархії 1876 року встановлювалося: «Католицька, апостольська, римська, релігія є державною релігією. Нація зобов’язана підтримувати культ» (ст. 11) [1]. Відповідно до положень християнського етичного вчення людина приведена у земний світ Богом задля виконання нею свого доленосного призначення. У правильному провадженні життєвого шляху відповідно до заповіданого їй Богом людина отримуватиме «тимчасове» (земне) щастя. Сотворена за образом Божим, вона у земному житті прагнутиме до вдосконалення, щоби наближатися до Бога, і тим самим заслуговуватиме право на небесну благодать – «небесний рай», або «вічне щастя».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10079
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.