Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10092
Назва: Формування економічних знань у майбутніх вчителів засобами інноваційних інструментів
Автори: Пронікова, Ірина Вікторівна
Ключові слова: інноваційні інструменти
заклад вищої освіти
розвиток підприємливості
формування фінансової грамотності
майбутній вчитель
Дата публікації: 2024
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Пронікова І. Формування економічних знань у майбутніх вчителів засобами інноваційних інструментів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 26 (182) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2024. С. 84-87. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано формування економічних знань у майбутніх учителів засобами інноваційних інструментів. Зазначено, що підприємливі та фінансово грамотні вчителі спроможні виховувати підприємців-новаторів, інвесторів, свідомих платників податків. Обґрунтовано значення отримання майбутніми вчителями економічних знань у закладах вищої освіти (ЗВО). Мета і завдання. Схарактеризувати та окреслити інноваційні інструменти розвитку економічних знань, зокрема, підприємливості та формування фінансової грамотності у майбутніх учителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10092
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пронікова І..pdf374.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.