Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПритулик, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2024-06-24T12:04:51Z-
dc.date.available2024-06-24T12:04:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПритулик Н. В. Психологічні чинники синдрому емоційного вигорання в пдагогів закладів середньої освіти в перший рік російсько-української війни. Перспективи та інновації науки (Серія «Психологія»). 2024. № 6(40). С.902-913.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10111-
dc.description.abstractУ статті розглядаються найбільш поширені психологічні класифікації чинників синдрому емоційного вигорання, наводяться й аналізуються дані усного і письмового опитувань педагогів щодо тих факторів, які мали вплив на формування в учителів синдрому емоційного вигорання у воєнних умовах, а також щодо профілактичних дій, які здійснювалися педагогами в цей період.en_US
dc.publisherПерспективи та інновації наукиen_US
dc.subjectсиндром емоційного вигоранняen_US
dc.subjectРосійсько-українська війнаen_US
dc.subjectментальне здоров'я вчителівen_US
dc.subjectчинники професійного вигоранняen_US
dc.titleПсихологічні чинники синдрому емоційного вигорання в пдагогів закладів середньої освіти в перший рік російсько-української війниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.