Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10119
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2024-06-25T07:42:54Z-
dc.date.available2024-06-25T07:42:54Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Колізії соціально-виховної реальності в іспаномовному дискурсі постмодерну. Педагогіка в Україні та за кордоном : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 28–29 листопада 2014 р.). Херсон : Гельветика, 2014. C. 80–84.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10119-
dc.description.abstractСучасний стан суспільства, науки, культури був у 1970-х роках окреслений французьким філософом Ж.-Ф. Ліотаром як «стан постмодерну». Ідейними витоками постмодернізму були: ідеологія «нових лівих» – рух середини 1960-х років, представлений насамперед у неомарксизмі франкфуртської школи (Г. Маркузе, Т. Адорно, М. Хоркхаймер), що виступив з критикою капіталізму як репресивної цивілізації та з проектом контркультури з її неприйняттям усіляких заборон; ряд соціальних рухів, спрямованих проти існуючих у розвинутих країнах соціальних інститутів (рух антипсихіатрії в Італії, Англії, рух антипедагогіки у Німеччині), тощо [1, с. 408-409].en_US
dc.publisherПедагогіка в Україні та за кордоном : матеріали міжнар. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectпостмодернізмen_US
dc.subjectсоціально-виховна практикаen_US
dc.subjectХ. Тедескоen_US
dc.subjectіспанський постмодернen_US
dc.titleКолізії соціально-виховної реальності в іспаномовному дискурсі постмодернуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колізії соціально-виховної реальності.pdf308.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.