Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10151
Назва: Особливості викладання освітнього компоненту «Генетика людини» майбутнім фахівцям з біології та громадського здоров’я
Автори: Мехед, Ольга Борисівна
Ключові слова: освітній компонент
освітній процес
здобувачі освіти
генетика людини
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні питання здоров’язбереження, безбар’єрності, фізичної терапії, реабілітації в умовах сьогодення: збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю
Бібліографічний опис: Мехед О. Б. Особливості викладання освітнього компоненту «Генетика людини» майбутнім фахівцям з біології та громадського здоров’я. Актуальні питання здоров’язбереження, безбар’єрності, фізичної терапії, реабілітації в умовах сьогодення: збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 16-17 травня 2024 р., Ужгород / Упорядник: к.мед.н.‚ доц. Мелега К.П. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 202и. С. 113-117.
Короткий огляд (реферат): Вивчення освітнього компонента "Генетика людини" для майбутніх фахівців з біології та громадського здоров’я має важливе значення в сучасному світі. Розвиток генетичних технологій та досліджень у цій галузі створює необхідність у глибокому розумінні генетичних питань для майбутніх фахівців. Також, зростаючий інтерес до генетичних аспектів здоров’я людини та спадкових хвороб вимагає вдосконалення методик викладання цієї теми, щоб студенти отримували актуальну та компетентну освіту у цій області.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10151
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.