Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛадонько, Людмила Степанівна-
dc.contributor.authorПетрик, В.-
dc.date.accessioned2024-08-14T08:35:06Z-
dc.date.available2024-08-14T08:35:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛадонько Л., Петрик В. Як створити і розвивати мистецький бренд. Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнародною участю) «Мистецтво та освіта: новації і перспективи: Матеріали Всеукраїнської онлайн-конференції з міжнародною участю (25 квітня 2024 року). Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2024. С.85-86.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10173-
dc.description.abstractВизначено, що мистецький бренд повністю залежить від професійної репутації виконавця. Це означає, що митець повинен повсякчас демонструвати свою фаховість, якість, надійність, відповідальність, доброзичливість, відкритість. Найбільш прийнятними методами для підсилення згуртованості спільноти бренду може бути ведення власного блогу, Telegram каналу чи власного сайту на You Tube та світоглядів.en_US
dc.publisherМистецтво та освіта: новації і перспективи: матеріалиen_US
dc.subjectмистецький брендen_US
dc.subjectспільний брендen_US
dc.subjectуправління брендомen_US
dc.titleЯк створити і розвивати мистецький брендen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Як створити і розвивати мистецький бренд.pdf138.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.