Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛадонько, Людмила Степанівна-
dc.contributor.authorТищенко, А.-
dc.date.accessioned2024-08-14T08:58:21Z-
dc.date.available2024-08-14T08:58:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛадонько Л.С., Тищенко А. Особливості створення і розвитку мистецьких брендів. Матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку»( 23 квітня 2024 року). Київ: КНУТД, 2024. С.629-633en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10175-
dc.description.abstractВажливо, щоб мистецький бренд відображав мистецьку цінність та ідентичність, сприяв збереженню автентичності та культурної спадщини, а також забезпечував баланс між комерційними інтересами та збереженням розуміння культурного продукту як вираження певних загальнозначущих і ціннісних смислів.en_US
dc.publisherКиївen_US
dc.subjectмистецький брендen_US
dc.subjectрозвиток мистецького брендуen_US
dc.subjectмистецька цінністьen_US
dc.subjectідентичністьen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.titleОсобливості створення і розвитку мистецьких брендівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості створення і розвитку.pdf127.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.