Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1019
Назва: ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ СИСТЕМИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ПЕРШЕ ДЕСЯТИЛІТТЯ ДЕРЖАВНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНІ (1991-2001)
Інші назви: ORGANIZATIONAL TRANSFORMATIONS OF THE ELEMENTARY EDUCATION SYSTEM IN THE FIRST DECADE OF STATE INDEPENDENCE OF UKRAINE (1991-2001)
Автори: Гавриленко, Тетяна Леонідівна
Ключові слова: початок систематичного шкільного навчання
молодші школярі
початкова освіта
організаційні трансформації
типи закладів загальної середньої освіти
тривалість початкової освіти
Дата публікації: 2019
Видавництво: Освітній дискурс. Гуманітарні науки : зб. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ, 2019. Вип. 10. С. 59–83.
Короткий огляд (реферат): Нині, в умовах реалізації ключової освітньої реформи – створення Нової української школи – закономірним є звернення до історико-педагогічного досвіду першого десятиліття державної незалежності України. Саме в цей період відбувалися: активний законотворчий процес в освітній галузі, оновлення змісту освіти, трансформації в організації початкової освіти на засадах демократизму, гуманізму, дитиноцентризму, національної спрямованості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1019
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf644.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.