Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавацька, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-09-02T11:47:53Z-
dc.date.available2024-09-02T11:47:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗавацька Л. М. Підтримуючі підходи у роботі з дітьми, які переживають травматичний стрес. Чотирнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: матеріали Міжнар. наук. конф. (26 квітня 2024 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Н. І. Зайченко. Т.2. Соціальна робота та педагогіка. Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2024.С. 46-50.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10200-
dc.description.abstractУ публікації розглядаються сутність та особливості підтримуючих підходів у роботі з дітьми, які переживають травматичний стрес. Аналізуються ситуацій підвищеного ризику, що можуть викликати появу травматичного стресу. Запропоновано використання концепції Well-being у комплексному підході навчання дітей конструктивним способам поведінки у складних ситуаціях.en_US
dc.publisherЧотирнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: матеріалиen_US
dc.subjectтравматичний стресen_US
dc.subjectпідтримуючі підходиen_US
dc.subjectскладні ситуаціїen_US
dc.subjectробота з дітьмиen_US
dc.subjectпідтримка сім’їen_US
dc.subjectблагополуччяen_US
dc.titleПідтримуючі підходи у роботі з дітьми, які переживають травматичний стресen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підтримуючі підходи у роботі з дітьми.pdf368.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.