Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10210
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цигура (Усманова), Галина Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-10T11:49:42Z | - |
dc.date.available | 2024-09-10T11:49:42Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Цигура Г.О. Методичні аспекти викладання вибіркового курсу «Сталий розвиток у фізичній культурі і спорті». Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2024. № 92. С. 214-219. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10210 | - |
dc.description.abstract | Інтеграція системи освіти України в європейський освітній простір вимагає її узгодження з цілями та політикою ЄС, пріоритетним напрямом яких є сталий розвиток. У статті наголошено на необхідності підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до професійної діяльності в інтересах сталого розвитку. Це ініційовано ООН на саміті у Вільнюсі у 2005 р. та спеціальною резолюцією ООН «Спорт як чинник сталого розвитку» в 2018 р. В Україні офіційним підґрунтям для підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності в інтересах сталого розвитку є ряд нормативно-правових документів, серед яких: закон України «Про освіту», стандарт вищої освіти за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт», навчальні програми з фізичної культури для закладів загальної середньої освіти. Для підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності в інтересах сталого розвитку розроблено курс «Сталий розвиток у фізичній культурі і спорті». Він є вибірковим компонентом освітньо-професійних програм підготовки бакалаврів галузі знань 01 Освіта/Педагогіка за спеціальностями 014 «Середня освіта (Фізична культура) та 017 «Фізична культура і спорт» на факультеті фізичного виховання Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вивчення курсу дає необхідний теоретичний матеріал для розуміння проблематики сталого розвитку в цілому, формування системного мислення та моделі гармонійної взаємодії з навколишнім середовищем; показує дотичність спортивної галузі до усіх цілей сталого розвитку, готує майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до впровадження питань сталості у зміст уроків з фізичної культури та фізкультурно-спортивних заходів. У статті наведено короткий зміст курсу «Сталий розвиток у фізичній культурі і спорті». На прикладі однієї з практичних робіт показано особливості викладання дисципліни. Звертається увага на те, що обов’язковою є попередня підготовка студентів до практичного заняття за відповідними питаннями; зміст заняття має теоретичний і практичний блок. Теоретичний блок завдань знайомить студентів з питаннями сталості у галузі спорту. Практичний блок завдань вимагає від студента розробки методичних матеріалів з питань сталості для подальшого їх використання під час проведення уроків з фізичної культури чи фізкультурно-оздоровчих заходів. | en_US |
dc.publisher | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах | en_US |
dc.subject | освіта для сталого розвитку | en_US |
dc.subject | майбутні фахівці фізичної культури і спорту | en_US |
dc.subject | урок з фізичної культури | en_US |
dc.subject | підготовка | en_US |
dc.title | Методичні аспекти викладання вибіркового курсу «Сталий розвиток у фізичній культурі і спорті» | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичні аспекти викладання вибіркового курсу «Сталий розвиток у фізичній культурі і спорті».pdf | 268.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.