Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦигура (Усманова), Галина Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-09-10T11:49:42Z-
dc.date.available2024-09-10T11:49:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЦигура Г.О. Методичні аспекти викладання вибіркового курсу «Сталий розвиток у фізичній культурі і спорті». Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2024. № 92. С. 214-219.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10210-
dc.description.abstractІнтеграція системи освіти України в європейський освітній простір вимагає її узгодження з цілями та політикою ЄС, пріоритетним напрямом яких є сталий розвиток. У статті наголошено на необхідності підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до професійної діяльності в інтересах сталого розвитку. Це ініційовано ООН на саміті у Вільнюсі у 2005 р. та спеціальною резолюцією ООН «Спорт як чинник сталого розвитку» в 2018 р. В Україні офіційним підґрунтям для підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності в інтересах сталого розвитку є ряд нормативно-правових документів, серед яких: закон України «Про освіту», стандарт вищої освіти за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт», навчальні програми з фізичної культури для закладів загальної середньої освіти. Для підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності в інтересах сталого розвитку розроблено курс «Сталий розвиток у фізичній культурі і спорті». Він є вибірковим компонентом освітньо-професійних програм підготовки бакалаврів галузі знань 01 Освіта/Педагогіка за спеціальностями 014 «Середня освіта (Фізична культура) та 017 «Фізична культура і спорт» на факультеті фізичного виховання Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вивчення курсу дає необхідний теоретичний матеріал для розуміння проблематики сталого розвитку в цілому, формування системного мислення та моделі гармонійної взаємодії з навколишнім середовищем; показує дотичність спортивної галузі до усіх цілей сталого розвитку, готує майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до впровадження питань сталості у зміст уроків з фізичної культури та фізкультурно-спортивних заходів. У статті наведено короткий зміст курсу «Сталий розвиток у фізичній культурі і спорті». На прикладі однієї з практичних робіт показано особливості викладання дисципліни. Звертається увага на те, що обов’язковою є попередня підготовка студентів до практичного заняття за відповідними питаннями; зміст заняття має теоретичний і практичний блок. Теоретичний блок завдань знайомить студентів з питаннями сталості у галузі спорту. Практичний блок завдань вимагає від студента розробки методичних матеріалів з питань сталості для подальшого їх використання під час проведення уроків з фізичної культури чи фізкультурно-оздоровчих заходів.en_US
dc.publisherПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школахen_US
dc.subjectосвіта для сталого розвиткуen_US
dc.subjectмайбутні фахівці фізичної культури і спортуen_US
dc.subjectурок з фізичної культуриen_US
dc.subjectпідготовкаen_US
dc.titleМетодичні аспекти викладання вибіркового курсу «Сталий розвиток у фізичній культурі і спорті»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.