Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10274
Назва: Особливості застосування інтерактивних технологій навчання в процесі викладання курсу математичний аналіз для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Інформатика) та 122 Комп’ютерні науки
Автори: Соколенко, Лілія Олександрівна
Трунова, О. В.
Ключові слова: інтерактивні технології навчання
студенти спеціальностей 014 Середня освіта (Інформатика)
122 Комп’ютерні науки
курс математичний аналіз
Дата публікації: 2024
Видавництво: НАУКОВИЙ ЧАСОПИС УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ МИХАЙЛА ДРАГОМАНОВА
Бібліографічний опис: Соколенко Л.О., Трунова О.В. Особливості застосування інтерактивних технологій навчання в процесі викладання курсу математичний аналіз для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Інформатика) та 122 Комп’ютерні науки. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ МИХАЙЛА ДРАГОМАНОВА. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України. Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. Київ : Видавничий дім “Гільветика”, 2024. Вип. 98. С. 97-101.
Короткий огляд (реферат): Інтерактивні технології навчання математичних дисциплін, серед яких курс математичний аналіз, студентів природничо-математичних та інформатичного напрямів навчання у закладах вищої освіти є досить ефективними на сучасному етапі. У статті розглянуті особливості їх застосування під час навчання студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Інформатика) та 122 Комп’ютерні науки. Виділено ефективні типи інтерактивних технологій навчання, вказано складові системи інтерактивної технології, проведено аналіз ефективності відібраних типів інтерактивних технологій навчання змістового модуля «Диференціальне числення функцій багатьох змінних» курсу математичний аналіз. На конкретних прикладах та задачах розкрито ефективність використання наступних типів інтерактивних технологій навчання: діалогово-дискусійних, аналізу ситуацій, тренінгу, фасилітаційного навчання, використання інформаційно-комунікаційних технологій. На прикладах розв’язування задач проілюстровано використання діалогово-дискусійної технології, технології аналізу ситуацій навчання під час засвоєння студентами математичних понять: «n-вимірний евклідів простір», «функція багатьох змінних», «границя функції багатьох змінних», «неперервність функції багатьох змінних», «внутрішня точка множини», «відкрита множина», «зв’язна множина», «область простору Rn », «межова точка» та ін. Ефективність технології аналізу ситуацій розкрита на прикладі розв’язування задачі на знаходження області визначення функції двох змінних. Виділені типи задач змістового модуля при розв’язанні яких незамінною є технологія тренінгу. На прикладі доведення тотожності, що містить частинні похідні функції двох змінних, ілюструється використання технології фасилітаційного навчання. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні математичних дисциплін у закладі вищої освіти представлено як невід’ємна складова навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10274
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.