Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2024-10-10T06:35:20Z-
dc.date.available2024-10-10T06:35:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗайченко Н.І. Лоренсо Лузуріага про європейські соціально-педагогічні напрями на межі ХІХ – ХХ століть. Інноваційна педагогіка. 2024. № 72. С. 11–15.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10276-
dc.description.abstractУ статті розглянуто деякі погляди та зауваження іспано-аргентинського педагога Лоренсо Лузуріаги (1889–1959) стосовно європейських соціально-педагогічних напрямів на межі ХІХ – ХХ століть: філософськоїсоціальної педагогіки, історичної соціальної педагогіки, соціологічної педагогіки. З’ясовано, що окреслення Лоренсо Лузуріагою провідних напрямів соціальної педагогіки в європейській педагогічній думці (головним чином, німецькій та французькій) стало можливим у результаті його багаторічних компаративно-педагогічних досліджень. Не останню роль зіграло в цьому володіння педагогом кількома європейськими мовами.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectЛоренсо Лузуріагаen_US
dc.subjectсоціально-педагогічні напрямиen_US
dc.subjectфілософська соціальна педагогікаen_US
dc.subjectісторична соціальна педагогікаen_US
dc.subjectсоціологічна педагогікаen_US
dc.titleЛоренсо Лузуріага про європейські соціально-педагогічні напрями на межі ХІХ – ХХ столітьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лоренсо Лузуріага про європейські.pdf177.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.