Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10299
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТатарко Ганна Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-10-15T07:05:43Z-
dc.date.available2024-10-15T07:05:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТатарко Г. В. Реалізація стратегій ввічливості на уроках української літератури в 10 класі : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки 2 курсу, МУА-24 групи, спец. 014 Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова) / наук. керівник: к. філ. н., доцент М. В. Ольховик / Філологічний факультет, Кафедра іноземних мов; Кафедра української мови і літератури. Чернігів, 2023. 75 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10299-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню стратегій ввічливості в процесі навчання української літератури в старшій школі. У роботі розкрито поняття ввічливості, етикету та етикетизації. Акцентовано увагу на важливості концепції ввічливості, котра базується на принципі кооперації та комунікативних максимах. Запропоновано комунікативні стратегії і тактики ввічливості як складової наукового дискурсу. Проаналізовано поняття комунікативної стратегії та досліджено такі стратегії, як: стратегія зменшення впливу на адресата, стратегія вуалювання негативної думки та стратегія вияву солідарності з адресатом. Робота має своє практичне значення, адже результати дослідження дають можливість продовжити дослідження теми ввічливості не лише в контексті української філології. Матеріали роботи показують універсальність застосування стратегій ввічливості при аналіз текстів української літератури в межах шкільного тематичного плану та у виховному процесі старшої школи, враховуючи психолого-педагогічні особливості учнів 10 класів. Теоретичні знання про ввічливість як характерну ознаку наукового дискурсу та комплексне практичне використання комунікативних стратегій сприятимуть вихованню в учнів здатності дотримання тактики скромності та вміння оперувати позитивною ввічливістю.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectстратегії ввічливостіen_US
dc.subjectетикетизаціяen_US
dc.subjectкомунікативні стратегіїen_US
dc.subjectкомунікативна максимаen_US
dc.subjectметодика навчання української літературиen_US
dc.subjectстарша школаen_US
dc.subjectнауковий дискурсen_US
dc.titleРеалізація стратегій ввічливості на уроках української літератури в 10 класіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 014 Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.