Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10299
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Татарко Ганна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-15T07:05:43Z | - |
dc.date.available | 2024-10-15T07:05:43Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Татарко Г. В. Реалізація стратегій ввічливості на уроках української літератури в 10 класі : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентки 2 курсу, МУА-24 групи, спец. 014 Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова) / наук. керівник: к. філ. н., доцент М. В. Ольховик / Філологічний факультет, Кафедра іноземних мов; Кафедра української мови і літератури. Чернігів, 2023. 75 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10299 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню стратегій ввічливості в процесі навчання української літератури в старшій школі. У роботі розкрито поняття ввічливості, етикету та етикетизації. Акцентовано увагу на важливості концепції ввічливості, котра базується на принципі кооперації та комунікативних максимах. Запропоновано комунікативні стратегії і тактики ввічливості як складової наукового дискурсу. Проаналізовано поняття комунікативної стратегії та досліджено такі стратегії, як: стратегія зменшення впливу на адресата, стратегія вуалювання негативної думки та стратегія вияву солідарності з адресатом. Робота має своє практичне значення, адже результати дослідження дають можливість продовжити дослідження теми ввічливості не лише в контексті української філології. Матеріали роботи показують універсальність застосування стратегій ввічливості при аналіз текстів української літератури в межах шкільного тематичного плану та у виховному процесі старшої школи, враховуючи психолого-педагогічні особливості учнів 10 класів. Теоретичні знання про ввічливість як характерну ознаку наукового дискурсу та комплексне практичне використання комунікативних стратегій сприятимуть вихованню в учнів здатності дотримання тактики скромності та вміння оперувати позитивною ввічливістю. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | стратегії ввічливості | en_US |
dc.subject | етикетизація | en_US |
dc.subject | комунікативні стратегії | en_US |
dc.subject | комунікативна максима | en_US |
dc.subject | методика навчання української літератури | en_US |
dc.subject | старша школа | en_US |
dc.subject | науковий дискурс | en_US |
dc.title | Реалізація стратегій ввічливості на уроках української літератури в 10 класі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 014 Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реалізація стратегій ввічливості на уроках української літератури в 10 класі .pdf | 435.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.