Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10330
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисла, Оксана Федосіївна-
dc.contributor.authorКоваль, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-11-01T10:48:59Z-
dc.date.available2024-11-01T10:48:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКисла О.Ф., Коваль В.О. Підготовка майбутніх учителів до формування громадянської відповідальності молодших школярів. Інноваційна педагогіка. Вип. 24. Т.1. : Вид-во Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020. С.184-188.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10330-
dc.description.abstractВ умовах реформування освіти важливого значення набуває підготовка педагога. У статті актуалізується проблема підготовки майбутніх вчителів до формування громадянської відповідальності молодших школярів. Громадянська відповідальність є однією з ключових компетентностей, які мають бути сформовані у випускника школи. Початкова школа є тією базою, яка закладає основи формування громадянських цінностей на засадах демократії. Підготовка майбутнього педагога здійснюється комплексно і поетапно, реалізується через змістовий, процесуальний та оцінний компоненти. Змістовий компонент розкривається через системність знань щодо процесу формування громадянської компетентності молодших школярів; знання понятійного апарату стосовно цінностей особистості; усвідомлення суспільної значущості педагогічної діяльності. Процесуальний компонент розкривається через вміння аналізувати й реалізовувати власний творчий потенціал і педагогічні здібності, відчувати задоволення від творчого результату діяльності молодших школярів; усвідомлення необхідності постійного вдосконалення власних професійних знань, умінь, навичок, морально-етичної культури поведінки, ерудиції; вміння оцінювати в різних ситуаціях свої дії щодо формування громадянської компетентності молодших школярів; вміння дотримуватися норм поведінки в громадських місцях та аналіз власної поведінки та поведінки інших. Оцінний компонент розкривається через вміння адекватно оцінювати власну активність у професійній діяльності та діяльності інших; відносини з іншими людьми; знання дітей щодо прав та обов’язків громадян України, свою належність до українського суспільства; вияви патріотизму, гуманності, порядності, контролювати розвиток вихованості учнів, самооцінку процесу формування громадянської компетентності як в майбутніх учителів початкової школи, так і у молодших школярів. Важливе значення при цьому відводиться університетським навчальним курсам, зокрема «Методиці викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ». У статті розглянуті основні методичні аспекти практичної підготовки, організації самостійної роботи та позааудиторної виховної роботи.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectгромадянська відповідальністьen_US
dc.subjectпідготовка вчителяen_US
dc.subjectінтегрований курс «Я досліджую світ»en_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.titleПідготовка майбутніх учителів до формування громадянської відповідальності молодших школярівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.