Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorВасилець, Я.Є.-
dc.date.accessioned2024-11-01T13:22:09Z-
dc.date.available2024-11-01T13:22:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКоваль В.О., Василець Я.Є. Формування умінь проєктного навчаня на уроках «Я досліджую світ» засобами підручника. Інноваційна педагогіка. Вип. 40. : Вид-во Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2021. С.67-72.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10331-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі впровадження проєктної технології у практику початкової школи. Основну увагу зосереджено на теоретико-методичних засадах використання метод проєкту у навчальному процесі молодших школярів. З’ясовано сутність понять «проєкт», «проєктна діяльність», обґрунтовано необхідність формування умінь проєктного навчання школярів у Новій українській школі. Висвітлено історичні віхи становлення проєктної технології. Схарактеризовано специфіку використання проєктної діяльності у навчанні учнів початкової школи. Вказано цілі проєктного навчання, розглянуто функції вчителя у процесі роботи школярів над проєктом. Наведено та проаналізовано дидактичні можливості сучасної шкільної літератури для застосування методу проєктів. Окреслено методику використання підручників інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для формування проєктних умінь і предметних знань. Показано, що застосування цієї технології сприяє розвитку творчого потенціалу, демократичних навичок і способів організації власної діяльності, розширенню наукового світогляду учнів. Наведено приклади використання проєктної діяльності за підручниками «Я досліджую світ» 1–3 клас, за програмами О.Я. Савченко, Р.Б. Шияна. Здійснено порівняння використання методу проєктів за двома навчальними програмами. Висвітлено суть, дидактичні особливості, завдання проєктів, наведених у підручниках «Я досліджую світ». Зроблено висновки щодо доцільності використання сучасного підручника «Я досліджую світ» у процесі навчання учнів та необхідності впровадження проєктної технології в освітній процес початкової школи. Застосування проєктної діяльності у навчальному процесі молодших школярів є перспективною інновацією у Новій українській школі.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectПроєктне навчанняen_US
dc.subjectсучасний підручникen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subject«Я досліджую світ»en_US
dc.titleФормування умінь проєктного навчаня на уроках «Я досліджую світ» засобами підручникаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.