Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗацаринна, Анастасія Олегівна-
dc.contributor.authorКоваль, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorКисла, Оксана Федосеевна-
dc.date.accessioned2024-11-01T13:34:28Z-
dc.date.available2024-11-01T13:34:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗацаринна А, О., Коваль В.О., Кисла О.Ф. Наступність між дошкільною і початковою освітою в екологічному вихованні дітей / Інноваційна педагогіка. Вип. 40. 2021 : Вид-во Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2021. С.24-27.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10332-
dc.description.abstractУ статті досліджено питання наступності в екологічному вихованні дітей дошкільного віку та молодших школярів. Визначена роль дошкільних закладів і початкової школи у становленні екологічно свідомої особистості, оскільки саме цей період є сензитивним для формування емоційного сприйняття світу дитиною. Проведено аналіз нормативних документів (нового Базового компоненту дошкільної освіти, Концепції Нової української школи, Державного стандарту початкової освіти, Типових освітніх програм для початкової школи). Встановлено спільність цілей щодо розвитку дитини на рівні дошкільної та початкової освіти, визначено у дошкіллі – природничо-екологічну компетентність, у початковій ланці – екологічну компетентність у галузі природничих наук, які орієнтовані на сталий розвиток. У статті розкрито екологічно спрямовану діяльність закладів дошкільної та початкової освіти, проаналізовано методи і форми екологічного виховання дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, що є фундаментом успішної адаптації дітей до школи. Визначено напрями в роботі ЗДО і початкової школи з метою реалізації наступності: наступність природничого та екологічного навчання; наступність формування екологічних емоційно ціннісних ставлень; наступність видів діяльності дітей, що реалізуються на екологічному матеріалі; наступність форм освіти; наступність засобів і методів навчання. Визначено роль педагогів обох ланок у реалізації принципу наступності в екологічному вихованні дітей, описано напрями їх взаємодії. Здійснено аналіз спільних і відмінних підходів у роботі закладу дошкільної освіти і початкової школи як первинної ланки у формуванні особистості 21 століття з новим екологічним мисленням, яка живе у гармонії з собою і природою.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectЕкологічне вихованняen_US
dc.subjectнаступність освіти та вихованняen_US
dc.subjectдошкільний вікen_US
dc.subjectмолодший шкільний вікen_US
dc.subjectБазовий компонент дошкільної освітиen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.titleНаступність між дошкільною і початковою освітою в екологічному вихованні дітейen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.