Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБожко, Катерина Романівна-
dc.contributor.authorКоваль, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-11-04T13:41:31Z-
dc.date.available2024-11-04T13:41:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБожко К.Р., Коваль В.О. Стан та перспективи підготовки майбутніх вчителів до екологічного виховання учнів. Людина та соціум: сучасні проблеми взаємодії (психологічні та педагогічні аспекти): Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 25–26 вересня 2020 року). Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020. с. 36-39.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10335-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання учнів. Доведено, що формування стійких екологічних переконань майбутніх учителів сприяє професійній підготовці, готує їх до здійснення екологічної діяльності з молодшими школярами, спрямованої на збереження природних ресурсів та довкілля.en_US
dc.publisherЛюдина та соціум: сучасні проблеми взаємодії (психологічні та педагогічні аспекти): Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectЕкологічне вихованняen_US
dc.subjectпідготовка вчителяen_US
dc.subjectінтегрований курс «Я досліджую світ»en_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.titleСтан та перспективи підготовки майбутніх вчителів до екологічного виховання учнівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.