Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10381
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Оксана Федорівна-
dc.contributor.authorКоваль, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-11-11T12:46:38Z-
dc.date.available2024-11-11T12:46:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКарпенко О.Ф., Коваль В.О. Особливості організації проєктної діяльності екологічного спрямування у початковій школі. Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах упровадження ідей Нової української школи: матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (6-7 травня 2020 року): збірник тез. Прилуки : Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І.Я. Франка, 2020. С. 70-74.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10381-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості організації проєктної діяльності екологічного спрямування у початковій школі. Показано, що проєктна діяльність є інструментом інтеграції, який сприяє розвитку ключових компетентностей учнів, в тому числі, й екологічної.en_US
dc.publisherЗабезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах упровадження ідей Нової української школи: матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференціїen_US
dc.subjectпроєктна діяльністьen_US
dc.subjectключові компетентностіen_US
dc.subjectінтеграціяen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleОсобливості організації проєктної діяльності екологічного спрямування у початковій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.