Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10398
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.contributor.authorТюпіна, Надія Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-11-22T10:39:43Z-
dc.date.available2024-11-22T10:39:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМехед О. Б., Тюпіна Н. В. Актуальні питання підготовки майбутніх учителів предметів природничого циклу в умовах реформи НУШ. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук. Вінниця: ВДПУ, 2024. № 7. С. 61-67.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10398-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання підготовки майбутніх учителів предметів природничого циклу в умовах реформи Нової української школи (НУШ). Зазначається, що основними викликами є адаптація навчальних програм до сучасних вимог, розвиток практичних навичок, впровадження новітніх освітніх технологій та інтегрованого підходу до викладання. Особлива увага приділяється ролі STEM-освіти, екологічній свідомості, інклюзивним методам навчання та підготовці вчителів до роботи в багатомовному середовищі.en_US
dc.publisherНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинськогоen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectмайбутні фахівціen_US
dc.subjectпредмети природничого циклуen_US
dc.subjectреформа освітиen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.titleАктуальні питання підготовки майбутніх учителів предметів природничого циклу в умовах реформи НУШen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.