Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1039
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-03-24T15:12:37Z-
dc.date.available2020-03-24T15:12:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1039-
dc.description.abstractОбраз Батьківщини є багатомірним ментальним утворенням, що виникає у свідомості людини фактично з народження, формується в сім‟ї та в подальшому в освітніх закладах, зокрема в початковій ланці школи. Особливо виразно образ Батьківщини представлено в змісті літературного читання та відповідній навчальній літературі для молодших школярів. Спробуємо оглядово висвітлити означене питання на основі аналізу підручників з читання, виданих у період відродження національної школи в Україні в 90-х рр. минулого століття. Серед розмаїття читанок, надрукованих у цей час, розглянемо навчальні книжки, підготовлені провідними фахівцями в галузі початкової освіти – Н. Ф. Скрипченко, О. Я. Савченко і Н. Й. Волошиною (співавтор читанки для 4(3) класу), та рекомендованих Міністерством освіти України для використання в школах з українською мовою навчанняen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherУкраїнські педагоги про національно-патріотичне виховання : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. семінару / ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського та ін. Київ, 2016. С. 56–57.en_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectОбраз Батьківщиниen_US
dc.subjectпідручники з читанняen_US
dc.titleОБРАЗ БАТЬКІВЩИНИ В ПІДРУЧНИКАХ З ЧИТАННЯ ДЛЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПЕРІОД ВІДРОДЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ (1991–2001)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
111.pdf313.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.