Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10402
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетренко, С. М.-
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.contributor.authorМехед, Д. Б.-
dc.date.accessioned2024-11-22T11:08:18Z-
dc.date.available2024-11-22T11:08:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПетренко С. М., Мехед Д. Б., Мехед О. Б. Соціально-педагогічна діяльність, спрямована на підтримку обдарованої особистості в умовах воєнного стану: виклики та можливості. Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 23–29 серпня 2024 року). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. С. 1111-1115.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10402-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості соціально-педагогічної підтримки обдарованих дітей та молоді в умовах воєнного стану. Автори аналізують труднощі, з якими стикаються обдаровані особистості в умовах постійного стресу та невизначеності, а також пропонують методи та стратегії, що допомагають підтримувати їхнє емоційне та психічне здоров’я. Особлива увага приділяється ролі освітнього середовища, сім’ї та соціально-педагогічного супроводу у забезпеченні належної підтримки та розвитку обдарованості, незважаючи на вплив негативних факторів.en_US
dc.publisherОбдаровані діти – скарб нації! : матеріали V Міжнародної науково-практичної онлайн-конференціїen_US
dc.subjectзаклади освітиen_US
dc.subjectобдаровані учніen_US
dc.subjectсоціально-педагогічна діяльністьen_US
dc.titleСоціально-педагогічна діяльність, спрямована на підтримку обдарованої особистості в умовах воєнного стану: виклики та можливостіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.