Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10431
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрілюк, Олена Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-20T12:16:46Z | - |
dc.date.available | 2025-01-20T12:16:46Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Стрілюк О.Б. Інноваційні освітні технології в школах Європи: досвід і найкращі практики: навчально-методичний посібник. Чернігів : Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, 2020. 56 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10431 | - |
dc.description.abstract | Дисципліна «Шкільні інноваційні освітні технології в Європі: досвід і найкращі практики» є складовою інтеграційного міждисциплінарного курсу «Європейський освітній простір: можливість та виклики для України» («European Educational Area: Opportunity and Challenges for Ukraine») N 611363-EPP-1-2019-1-UA-EPPJMO-MODULE (реєстраційний номер в Україні – 4307). Курс розраховано на слухачів класичних університетів, які навчаються за освітньо-кваліфікаційними програмами підготовки бакалавра. Дисципліна побудована згідно вимог кредитно-трансферної програми системи організації навчального процесу в закладах вищої освіти та узгоджена з орієнтовною структурою змісту навчального курсу, рекомендованою Європейською Кредитно-Трансферною Системою (ECTS). Інтеграція України до світового демократичного простору передбачає кардинальну трансформацію усіх суспільних сфер, у тому числі й освіти. В умовах інформаційного суспільства освіта стає одним із провідних засобів підготовки молоді до життя, подальшої роботи. Це обумовлює необхідність інноваційного розвитку усіх її ланок, зокрема, й шкільної. Вивчення позитивного досвіду країн Європи, безумовно сприятиме успішній реалізації цього завдання. Дисципліна «Шкільні інноваційні освітні технології в Європі: досвід і найкращі практики» зорієнтована на те, щоб розкрити структуру системи шкільної освіти в Європі, основні напрямки та тенденції освітньої політики, технології навчання та викладання, ознайомити з інноваціями в середній освіті. Розуміючи, що сучасна школа потребує фахівців творчих, креативних, здатних швидко орієнтуватись в насиченому інформаційному просторі, а також ухвалювати нестандартні рішення, вчитися та розвиватися протягом всього життя, дисципліна також спрямована на те, щоб допомогти майбутнім вчителям оволодіти новітніми технологіями у навчанні історії та підготовки сучасних гуманітаріїв. Важливим є також набуття навичок аналізу системи освіти Європейської союзу та України, щоб у подальшому мати змогу оцінювати, формувати та корегувати освітню політику. | en_US |
dc.publisher | Чернігів : Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | інноваційні освітні технології | en_US |
dc.subject | школи Європи | en_US |
dc.subject | методи навчання | en_US |
dc.subject | методи оцінювання | en_US |
dc.subject | форми контролю | en_US |
dc.title | Інноваційні освітні технології в школах Європи: досвід і найкращі практики | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні видання (іст) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інноваційні освітні технології в школах Європи досвід і найкращі практики.pdf | 1.8 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.