Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10431
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілюк, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2025-01-20T12:16:46Z-
dc.date.available2025-01-20T12:16:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСтрілюк О.Б. Інноваційні освітні технології в школах Європи: досвід і найкращі практики: навчально-методичний посібник. Чернігів : Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, 2020. 56 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10431-
dc.description.abstractДисципліна «Шкільні інноваційні освітні технології в Європі: досвід і найкращі практики» є складовою інтеграційного міждисциплінарного курсу «Європейський освітній простір: можливість та виклики для України» («European Educational Area: Opportunity and Challenges for Ukraine») N 611363-EPP-1-2019-1-UA-EPPJMO-MODULE (реєстраційний номер в Україні – 4307). Курс розраховано на слухачів класичних університетів, які навчаються за освітньо-кваліфікаційними програмами підготовки бакалавра. Дисципліна побудована згідно вимог кредитно-трансферної програми системи організації навчального процесу в закладах вищої освіти та узгоджена з орієнтовною структурою змісту навчального курсу, рекомендованою Європейською Кредитно-Трансферною Системою (ECTS). Інтеграція України до світового демократичного простору передбачає кардинальну трансформацію усіх суспільних сфер, у тому числі й освіти. В умовах інформаційного суспільства освіта стає одним із провідних засобів підготовки молоді до життя, подальшої роботи. Це обумовлює необхідність інноваційного розвитку усіх її ланок, зокрема, й шкільної. Вивчення позитивного досвіду країн Європи, безумовно сприятиме успішній реалізації цього завдання. Дисципліна «Шкільні інноваційні освітні технології в Європі: досвід і найкращі практики» зорієнтована на те, щоб розкрити структуру системи шкільної освіти в Європі, основні напрямки та тенденції освітньої політики, технології навчання та викладання, ознайомити з інноваціями в середній освіті. Розуміючи, що сучасна школа потребує фахівців творчих, креативних, здатних швидко орієнтуватись в насиченому інформаційному просторі, а також ухвалювати нестандартні рішення, вчитися та розвиватися протягом всього життя, дисципліна також спрямована на те, щоб допомогти майбутнім вчителям оволодіти новітніми технологіями у навчанні історії та підготовки сучасних гуманітаріїв. Важливим є також набуття навичок аналізу системи освіти Європейської союзу та України, щоб у подальшому мати змогу оцінювати, формувати та корегувати освітню політику.en_US
dc.publisherЧернігів : Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectінноваційні освітні технологіїen_US
dc.subjectшколи Європиen_US
dc.subjectметоди навчанняen_US
dc.subjectметоди оцінюванняen_US
dc.subjectформи контролюen_US
dc.titleІнноваційні освітні технології в школах Європи: досвід і найкращі практикиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання (іст)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.