Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10433
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гринь, Олена Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Коваленко, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Павленко, Людмила Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Стрілюк, Олена Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-20T12:40:33Z | - |
dc.date.available | 2025-01-20T12:40:33Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Гринь О., Коваленко О., Павленко Л., Стрілюк О. Гра-квест як перспективна технологія імплементації медіаосвіти у вивчення історичних дисциплін (З досвіду НУЧК імені Т.Г. Шевченка). Теорія та методика навчання суспільних дисциплін: науково-педагогічний журнал. Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2021. С. 165–168. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10433 | - |
dc.description.abstract | Постановка проблеми. У ХХІ столітті людство, як ніколи раніше, знаходиться у інформаційному вирії. Нова інформація надходить звідусіль. Поруч з традиційними та вже добре знайомими медіа з‘являються нові, пов‘язані з розвитком Інтернету та, особливо, соціальних мереж. Проте, крім переваг, ця ситуація містить і серйозні небезпеки, адже орієнтуватися у всій цій новій інформації стає все важче, тому людина непомітно для себе може стати жертвою маніпуляцій, об‘єктом пропагандистської кампанії, або ж опинитися у епіцентрі інформаційної війни. Актуальним зараз є не стільки отримати інформацію, скільки вміти її критично відібрати, проаналізувати, відрізнити правду від неправди та напівправди. Саме тому інфомедійна грамотність та критичне мислення входять до числа так званих навичок ХХІ століття, які є необхідними для досягнення успіху у сучасному інформаційному світі. Для українського суспільства важливим чинником, який сприятиме консолідації нації, є становлення історичної свідомості. Загрозу цьому становлять маніпуляції, які полягають у неоднозначному тлумаченні подій минулого. На жаль, історія часто використовується як інструмент політичної боротьби, історичні факти трактуються з перекрученнями, замовчуваннями чи перебільшеннями. На перешкоді цим процесам мають стояти професійні історики. Відтак фахова підготовка майбутнього історика, який здатний всебічно реконструювати історичне минуле за допомогою історичних джерел, має включати формування навичок критичного мислення, інформаційної та візуальної грамотності. Фактично усі компетентності, які забезпечує інфомедійна грамотність, є актуальними для історика. | en_US |
dc.publisher | Теорія та методика навчання суспільних дисциплін: науково-педагогічний журнал | en_US |
dc.subject | Гра-квест | en_US |
dc.subject | технологія імплементації | en_US |
dc.subject | медіаосвіта | en_US |
dc.subject | вивчення історичних дисциплін | en_US |
dc.title | Гра-квест як перспективна технологія імплементації медіаосвіти у вивчення історичних дисциплін (З досвіду НУЧК імені Т.Г. Шевченка) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гра-квест як перспективна технологія імплементації медіаосвіти у вивчення історичних дисциплін (З досвіду НУЧК імені Т.Г. Шевченка).pdf | 561.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.