Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10434
Назва: Інфомедіаграмотність як складова фахової підготовки сучасного вчителя історії Нової української школи
Автори: Павленко, Людмила Анатоліївна
Стрілюк, Олена Борисівна
Ключові слова: інфомедіаграмотність
вища освіта
історія
Дата публікації: 2021
Видавництво: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2021): збірник матеріалів 3-го Міжнародного науковопрактичного WEB-форуму
Бібліографічний опис: Павленко Л., Стрілюк О. Інфомедіаграмотність як складова фахової підготовки сучасного вчителя історії Нової української школи. Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2021): збірник матеріалів 3-го Міжнародного науковопрактичного WEB-форуму (м. Київ-Харків, 25-28 травня 2021 р.) / За наук ред. М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко; ред. з заг. питань О. В. Баніт, О. Л. Гермак, О. С. Кузьменко, А. М. Пижик, Я. М. Раєвська, Г. С. Черевичний; упор. М. Л. Ростока. Харків : Типографія «U2print», 2021. Вип. 3. С. 210–213.
Короткий огляд (реферат): У розвідці висвітлюється важливість формування навичок інфомедіаграмотності у майбутніх вчителів історії. Підкреслюється необхідність навчання інфомедіаграмотності з перших університетських курсів. Особливий акцент зроблено на важливості подальшої інтеграції інфомедаіграмотності в предмети історичного циклу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10434
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.