Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10449
Назва: Формування наукового світогляду на всіх рівнях освіти шляхом інтеграції природничо-математичних наук і STEM
Автори: Петренко, С. М.
Богдан, Тетяна Миколаївна
Мехед, Ольга Борисівна
Ключові слова: науковий світогляд
STEM-освіта
природничо-математичні науки
інтеграція
інноваційні методи навчання
Дата публікації: 2024
Видавництво: Інноваційні практики наукової освіти : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Петренко С. М., Богдан Т. М., Мехед О. Б. Формування наукового світогляду на всіх рівнях освіти шляхом інтеграції природничо-математичних наук і STEM. Інноваційні практики наукової освіти : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 11–16 грудня 2024 року). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. С. 721-726.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається процес формування наукового світогляду на всіх рівнях освіти шляхом інтеграції природничо-математичних наук і STEM-освіти. Акцент зроблено на комплексному підході до навчання, який передбачає міждисциплінарну взаємодію математики, фізики, хімії, біології та технологій. Особливу увагу приділено ролі STEM-освіти як інструменту розвитку креативного мислення, інноваційних здібностей та наукової грамотності. Наведено приклади методів і форм навчання, що сприяють зацікавленості здобувачів та здобувачок освіти у природничо-математичних науках, починаючи з дошкільного віку до університетської підготовки. У роботі пропонуються шляхи вдосконалення освітнього процесу для підвищення ефективності освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10449
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.