Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10472
Назва: Особливості провадження соціально-педагогічної діяльності педагога в умовах реалізації змішаної форми навчання
Автори: Мехед, Ольга Борисівна
Ключові слова: соціально-педагогічна діяльність
змішане навчання
педагог
дистанційна освіта
інформаційно-комунікаційні технології
мотивація учнів
Дата публікації: 2024
Видавництво: Освіта в умовах воєнного стану в Україні: психолого-педагогічний аспект
Бібліографічний опис: Мехед О. Б. Особливості провадження соціально-педагогічної діяльності педагога в умовах реалізації змішаної форми навчання. Освіта в умовах воєнного стану в Україні: психолого-педагогічний аспект. / Зб. матеріалів. наук.-практ. конф. [ред. кол.: В. І. Очеретянко (гол.) та ін.]. Хмельницький : ХОІППО ім. А.Назаренка, 2024.С. 394 – 398.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості соціально-педагогічної діяльності педагога в умовах змішаної форми навчання, яка поєднує традиційне очне навчання з елементами дистанційного. Змішане навчання створює нові виклики для педагогів, вимагаючи адаптації методів комунікації, організації освітнього процесу та забезпечення психологічної підтримки учнів. Автори акцентують увагу на важливості розвитку навичок використання інформаційно-комунікаційних технологій, збереження індивідуального підходу до учнів, а також підтримки їх мотивації до навчання. У роботі аналізуються практичні інструменти та методики, які сприяють успішному виконанню соціально-педагогічних функцій в умовах дистанційного та змішаного форматів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10472
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.