Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10472
Назва: | Особливості провадження соціально-педагогічної діяльності педагога в умовах реалізації змішаної форми навчання |
Автори: | Мехед, Ольга Борисівна |
Ключові слова: | соціально-педагогічна діяльність змішане навчання педагог дистанційна освіта інформаційно-комунікаційні технології мотивація учнів |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Освіта в умовах воєнного стану в Україні: психолого-педагогічний аспект |
Бібліографічний опис: | Мехед О. Б. Особливості провадження соціально-педагогічної діяльності педагога в умовах реалізації змішаної форми навчання. Освіта в умовах воєнного стану в Україні: психолого-педагогічний аспект. / Зб. матеріалів. наук.-практ. конф. [ред. кол.: В. І. Очеретянко (гол.) та ін.]. Хмельницький : ХОІППО ім. А.Назаренка, 2024.С. 394 – 398. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості соціально-педагогічної діяльності педагога в умовах змішаної форми навчання, яка поєднує традиційне очне навчання з елементами дистанційного. Змішане навчання створює нові виклики для педагогів, вимагаючи адаптації методів комунікації, організації освітнього процесу та забезпечення психологічної підтримки учнів. Автори акцентують увагу на важливості розвитку навичок використання інформаційно-комунікаційних технологій, збереження індивідуального підходу до учнів, а також підтримки їх мотивації до навчання. У роботі аналізуються практичні інструменти та методики, які сприяють успішному виконанню соціально-педагогічних функцій в умовах дистанційного та змішаного форматів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10472 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості провадження соціально-педагогічної діяльності педагога в умовах реалізації змішаної форми навчання.pdf | 659.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.