Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10479
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носовець, Наталія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-05T11:48:50Z | - |
dc.date.available | 2025-02-05T11:48:50Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Носовець Н. Інструменти і можливості zoom для опитування учнів та вивчення нового матеріалу дистанційно. Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія. Редакційна колегія: С. В. Грищенко, О. О. Лілік, І. В. Бужина, Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська. 2024. Чернігів : Десна Поліграф, 2024. Вип. 2. С. 70-81. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10479 | - |
dc.description.abstract | Постановка проблеми. Сьогодні онлайн-навчання з використанням технологій дистанційної освіти відрізняється від правильно спланованого онлайн-навчання на основі масових відкритих онлайн-курсів. Такі методи можуть розширити можливості освітнього середовища та підвищити ефективність навчання здобувачів середньої освіти. Зв’язок між використанням дистанційних технологій та широким застосуванням онлайнплатформ є актуальною темою. Вітчизняні університети змушені звертатися до моделей дистанційного та змішаного навчання для забезпечення безпечного освітнього процесу. Швидка адаптація до використання інструментів і можливостей Zoom для опитування учнів та вивчення нового матеріалу дистанційно в сучасній ситуації зберігає ефективність, безперервність і доступність освітнього процесу. Методологія дослідження базується на сучасних положеннях педагогічної науки і відображає ефективність використання ZOOM для опитування здобувачів закладів загальної середньої освіти та вивчення нового матеріалу дистанційно. Наукова новизна. Виокремлено та проаналізовано особливості використання ZOOM для опитування учнів закладів загальної середньої освіти та вивчення нового матеріалу дистанційно. Мета розділу полягає у теоретичному обґрунтуванні та практичному використанню ZOOM для опитування учнів закладів загальної середньої освіти та вивчення нового матеріалу дистанційно. | en_US |
dc.publisher | Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія | en_US |
dc.subject | освітня діяльність | en_US |
dc.subject | ZOOM | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | інноваційні технології | en_US |
dc.subject | діджиталізація | en_US |
dc.title | Інструменти і можливості zoom для опитування учнів та вивчення нового матеріалу дистанційно | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інструменти і можливості zoom для опитування учнів та вивчення нового матеріалу дистанційно.pdf | 345,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.