Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10485
Назва: Специфіка проведення соціально-педагогічного експерименту
Автори: Грищенко, Світлана Владиславівна
Ключові слова: експеримент
соціально-педагогічне дослідженн
соціально-педагогічний експеримент
педагогічний експеримент
соціально- педагогічні умови
Дата публікації: 2024
Видавництво: Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія
Бібліографічний опис: Грищенко С. Специфіка проведення соціально-педагогічного експерименту. Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія. Редакційна колегія: С. В. Грищенко, О. О. Лілік, І. В. Бужина, Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська. 2024. Чернігів : Десна Поліграф, 2024. Вип. 2. С. 160-176.
Короткий огляд (реферат): Постановка проблеми. Одним із завдань вітчизняної соціальної педагогіки та соціальної роботи в теорії та практиці є виявлення тих закономірностей, що можуть бути віднайдені за допомогою науково обґрунтованого та проведеного соціально-педагогічного експерименту. Сучасні соціально-педагогічні експериментальні дослідження є складовою теоретико-пізнавальної практики соціальної сфери. Експеримент – одна з сфер соціально-педагогічної практики. Необхідність використання емпіричного методу соціально-педагогічного дослідження актуалізується в сучасних умовах модернізації системи освіти в Україні, завдяки пошуку інновацій в діяльності вітчизняних закладів освіти. Успішному розв’язанню цієї проблеми значною мірою сприяє аналіз методології соціальної педагогіки і соціальної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10485
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Специфіка проведення соціально-педагогічного експерименту.pdf373,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.