Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-02-06T11:25:17Z-
dc.date.available2025-02-06T11:25:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКміть O. (2024). Модель формування професійного мислення майбутніх педагогів. New Inception, № 1-2 (15-16), 48–54.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10497-
dc.description.abstractМета статті полягає в обґрунтуванні моделі формування професійного мислення майбутніх педагогів. Методи дослідження. У роботі використано комплекс методів дослідження на основі діалектичного поєднання теоретичного та практичного підходів. Теоретичними методами є аналіз, синтез, конкретизація теоретичних передумов формування професійного мислення майбутніх педагогів; систематизація організаційно-педагогічних умов професійного мислення вчителів; моделювання процесу формування професійного мислення названих фахівців. Емпіричні методи застосовуються для вивчення наукової літератури, узагальнення педагогічного досвіду використання форм і методів проблемного та контекстного навчання.en_US
dc.publisherNew Inception : науковий журналen_US
dc.subjectмодель формування професійного мисленняen_US
dc.subjectпринципи створення моделіen_US
dc.subjectпедагогічні умови реалізації моделіen_US
dc.subjectетапи формування професійного мисленняen_US
dc.subjectмайбутні педагогиen_US
dc.titleМодель формування професійного мислення майбутніх педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Модель формування професійного.pdf390.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.