Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10497
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кміть, Олена Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-06T11:25:17Z | - |
dc.date.available | 2025-02-06T11:25:17Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Кміть O. (2024). Модель формування професійного мислення майбутніх педагогів. New Inception, № 1-2 (15-16), 48–54. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10497 | - |
dc.description.abstract | Мета статті полягає в обґрунтуванні моделі формування професійного мислення майбутніх педагогів. Методи дослідження. У роботі використано комплекс методів дослідження на основі діалектичного поєднання теоретичного та практичного підходів. Теоретичними методами є аналіз, синтез, конкретизація теоретичних передумов формування професійного мислення майбутніх педагогів; систематизація організаційно-педагогічних умов професійного мислення вчителів; моделювання процесу формування професійного мислення названих фахівців. Емпіричні методи застосовуються для вивчення наукової літератури, узагальнення педагогічного досвіду використання форм і методів проблемного та контекстного навчання. | en_US |
dc.publisher | New Inception : науковий журнал | en_US |
dc.subject | модель формування професійного мислення | en_US |
dc.subject | принципи створення моделі | en_US |
dc.subject | педагогічні умови реалізації моделі | en_US |
dc.subject | етапи формування професійного мислення | en_US |
dc.subject | майбутні педагоги | en_US |
dc.title | Модель формування професійного мислення майбутніх педагогів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | New Inception : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Модель формування професійного.pdf | 390.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.