Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10523
Назва: Перспективи розвитку психологічної освіти в оцінках представників академічної психологічної спільноти України
Автори: Дроздов, Олександр Юрійович
Ключові слова: інформаційний простір
воєнний стан
академічна психологічна спільнота
психологічна освіта
Дата публікації: 2024
Видавництво: Poland
Бібліографічний опис: Дроздов О.Ю. Перспективи розвитку психологічної освіти в оцінках представників академічної психологічної спільноти України. Peculiarities of interaction between pedagogy and psychology amidst education: scientific and pedagogical internship (May 6 – June 16, 2024). Wloclaweck, Republic of Poland. P. 31-36.
Короткий огляд (реферат): Після початку широкомасштабної російсько-української війни в інформаційному просторі України регулярно почала з’являтися інформація про перспективність і затребуваність низки професій у контексті поточного воєнного стану та повоєнного відновлення країни. Серед цих професій (військові та ІТ-фахівці, лікарі, будівельники, енергетики тощо), нерідко згадується й професія психолога, що загалом є цілком очікуваним – від психоемоційних наслідків війни потерпають не лише військовослужбовці, але й звичайні мирні громадяни усіх вікових категорій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10523
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дроздов_Перспективи розвитку психологічної.pdf1.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.