Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10523
Назва: | Перспективи розвитку психологічної освіти в оцінках представників академічної психологічної спільноти України |
Автори: | Дроздов, Олександр Юрійович |
Ключові слова: | інформаційний простір воєнний стан академічна психологічна спільнота психологічна освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Poland |
Бібліографічний опис: | Дроздов О.Ю. Перспективи розвитку психологічної освіти в оцінках представників академічної психологічної спільноти України. Peculiarities of interaction between pedagogy and psychology amidst education: scientific and pedagogical internship (May 6 – June 16, 2024). Wloclaweck, Republic of Poland. P. 31-36. |
Короткий огляд (реферат): | Після початку широкомасштабної російсько-української війни в інформаційному просторі України регулярно почала з’являтися інформація про перспективність і затребуваність низки професій у контексті поточного воєнного стану та повоєнного відновлення країни. Серед цих професій (військові та ІТ-фахівці, лікарі, будівельники, енергетики тощо), нерідко згадується й професія психолога, що загалом є цілком очікуваним – від психоемоційних наслідків війни потерпають не лише військовослужбовці, але й звичайні мирні громадяни усіх вікових категорій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10523 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дроздов_Перспективи розвитку психологічної.pdf | 1.17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.