Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10545
Назва: Формування самостійності у молодших школярів
Автори: Барилюк, Ольга Іванівна
Ключові слова: самостійність
активні форми навчання
дидактичні умови навчання
виховання
молодші школярі
учні
вчителі
педагоги
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Барилюк О. І. Формування самостійності у молодших школярів : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу магістратури, 61 групи, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент О.Ф. Кисла / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 84 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено процес формування самостійності у молодших школярів в умовах навчання. Визначено сутність поняття самостійності та її ознаки, а також проаналізовано особливості розвитку самостійності у молодшому шкільному віці. Особливу увагу приділено провідній діяльності школярів та стану виховання самостійності в практиці початкової школи. На основі проведеного експериментального дослідження на базі Гончарівського ліцею імені героя АТО Д. Степанченко виявлено рівні виховання самостійності у молодших школярів і запропоновано дидактичні умови для його підвищення. Розроблені методичні рекомендації для вчителів щодо впровадження активних форм навчання, які сприяють розвитку самостійності, таких як виконання індивідуальних і групових проектів, використання системи заохочень і вправ на самостійне виконання завдань. Результати дослідження підтверджують важливість формування самостійності як складової освітнього процесу, що має позитивний вплив на навчальні досягнення учнів і їхню соціалізацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10545
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Барилюк_Формування самостійності.pdf572.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.