Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10564
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дрозд, Кристіна Анатолівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-13T14:49:23Z | - |
dc.date.available | 2025-02-13T14:49:23Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Дрозд К. А. Формування пізнавального інтересу молодших школярів засобами цифрових технологій : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу, 21-М групи, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент Н.М. Стрілецька / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 91 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10564 | - |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі обґрунтовано актуальність проблеми формування пізнавального інтересу молодших школярів засобами цифрових технологій; розкрито сутність понять "інтерес", "пізнавальний інтерес"; висвітлено психолого-педагогічні аспекти з проблеми формування пізнавального інтересу у молодших школярів; схарактеризований стан цифрової трансформації початкової освіти та здійснено аналіз педагогічного досвіду розвитку пізнавальних інтересів в учнів початкової школизасобами цифровихтехнологій; укомплектовано систему завдань з використанням сучасних цифрових технологій; досліджено її вплив на розвиток пізнавального інтересу учнів; сформульовано методичні рекомендації щодо використання ІКТ у початковій школі з метою розвитку пізнавального інтересу молодших школярів. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | інтерес | en_US |
dc.subject | пізнавальний інтерес | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | інформаційно-комунікативні технології | en_US |
dc.subject | цифрова трансформація освіти | en_US |
dc.subject | система завдань з використанням цифрових технологій | en_US |
dc.title | Формування пізнавального інтересу молодших школярів засобами цифрових технологій | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дрозд_Формування пізнавального.pdf | 2.26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.