Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДьомкіна, Інна Юріївна-
dc.date.accessioned2025-02-13T14:52:19Z-
dc.date.available2025-02-13T14:52:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДьомкіна І. Ю. Використання інтерактивних методів навчання як засобу розвитку пізнавальних інтересів учнів на уроках в початковій школі : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу магістратури, 61 групи, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент І.С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 95 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10566-
dc.description.abstractУ кваліфікаційні роботі досліджується використання інтерактивних методів навчання як засобу розвитку пізнавальних інтересів учнів початкової школи. Обґрунтовано актуальність застосування інтерактивних методів у контексті сучасної освіти, спрямованої на активізацію освітньої діяльності учнів та формування їхнього стійкого інтересу до знань. Розкрито сутність поняття «пізнавальний інтерес» та його роль у процесі навчання молодших школярів. Проаналізовано основні види інтерактивних методів, такі як робота в малих групах, мозковий штурм, інтерактивні ігри, дискусії, метод проєктів тощо.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectінтерактивні методи навчанняen_US
dc.subjectпізнавальний інтересen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.titleВикористання інтерактивних методів навчання як засобу розвитку пізнавальних інтересів учнів на уроках в початковій школіen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дьомкіна_Використання інтерактивних.pdf1.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.