Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10578
Назва: | Структура та розвиток емоційного інтелекту майбутніх педагогів професійного навчання з харчових технологій |
Автори: | Газука, Тетяна Анатоліївна |
Ключові слова: | емоційний інтелект майбутні педагоги професійного навчання харчові технології професійна освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Кремінець |
Бібліографічний опис: | Газука Т.А. Структура та розвиток емоційного інтелекту майбутніх педагогів професійного навчання з харчових технологій // Актуальні проблеми технологічної та професійної освіти : матеріали ІІ Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конференції. Кремінець, 2024. С. 29 – 32. |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток емоційного інтелекту майбутнього педагога професійного навчання, особливо актуальний в умовах сучасної системи освіти. Високий рівень емоційного інтелекту допомагає педагогам краще розуміти та реагувати на емоційні потреби учнів, що сприяє створенню сприятливої навчальної атмосфери та підвищенню мотивації до навчання. Емоційний інтелект педагогів професійного навчання відіграє вирішальну роль у створенні сприятливих умов для ефективного навчання та розвитку учнів. Розвиток цього аспекту сприяє покращенню загальної якості освіти та створенню позитивного навчального середовища. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10578 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Газука_Структура та розвиток емоційного інтелекту.pdf | 433,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.