Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10590
Назва: Потенціал технологій розвитку критичного мислення для формування професійної компетентності майбутніх вчителів історії
Автори: Кулик, Ірина Олександрівна
Ключові слова: критичне мислення
технології розвитку критичного мислення
професійна компетентність
освітні технології
інноваційне освітнє середовище
Дата публікації: 2024
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Кулик І. О. Потенціал технологій розвитку критичного мислення для формування професійної компетентності майбутніх вчителів історії // Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 72. С. 138 – 141
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх вчителів історії – технології розвитку критичного мислення. Зокрема, розкривається сутність таких понять як критичне мислення, освітня технологія, інноваційне освітнє середовище, стратегії та техніки критичного мислення. У дослідженні обґрунтовуються методичні аспекти проведення навчальних занять з використанням стратегії розвитку критичного мислення. Зазначається також, що технології розвитку критичного мислення мають потужний освітній потенціал для формування професійної компетентності. У статті наголошується, що використання технологій розвитку критичного мислення сприяє інтелектуальному розвитку здобувачів освіти, мотивує студентів до педагогічної діяльності, забезпечує розвиток критичного та креативного мислення, сприяє формуванню студента як суб’єкта майбутньої професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10590
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кулик_Потенціал технологій.pdf610.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.