Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10600
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛадонько, Людмила Степанівна-
dc.contributor.authorКульбако, А.-
dc.date.accessioned2025-02-19T12:07:16Z-
dc.date.available2025-02-19T12:07:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛадонько Л., Кульбако А. Інформаційно-рекламний менеджмент організацій культури та мистецтва. Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Південноукраїнські наукові студії»( 19-21 листопада 2024 року) Одеса: ПНУ імені К.Д.Ушинського, 2024.С.25-27en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10600-
dc.description.abstractПроаналізовано менеджмент інформаційно-рекламної діяльності організацій/установ культури та мистецтва як складний і багатогранний процес, який вимагає творчого підходу, глибокого розуміння цільової аудиторії та використання сучасних маркетингових технологій.en_US
dc.publisherОдеса: ПНУ імені К.Д.Ушинськогоen_US
dc.subjectінформаційно-рекламний менеджментen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectмистецтвоen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.titleІнформаційно-рекламний менеджмент організацій культури та мистецтваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ладонько_Інформаційно-рекламний.pdf107.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.