Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10601
Назва: SММ як сучасний інструмент соціокультурної діяльності
Автори: Ладонько, Людмила Степанівна
Остаточна, В.
Ключові слова: маркетинг
соціальні мережі
соціокультурна діяльність
соціальні медіа
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса: ПНУ імені К.Д.Ушинського
Бібліографічний опис: Ладонько Л., Остаточна В. SММ як сучасний інструмент соціокультурної діяльності // Південноукраїнські наукові студії : матеріали VІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, (19-21 листопада 2024 р.). Одеса: ПНУ імені К.Д.Ушинського, 2024.С.15-17
Короткий огляд (реферат): Розглянуто SММ як потужний інструмент для підвищення ефективності соціокультурної діяльності, що сприяє популяризації культурних подій та послуг, залученню широкої аудиторії та створенню довготривалих взаємовідносин із нею.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10601
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ладонько_SММ як сучасний інструмент.pdf144.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.