Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10606
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГринь, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-02-19T14:16:24Z-
dc.date.available2025-02-19T14:16:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГринь О. Навчання історії ЄС у старшій школі // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 28 (184) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2024. С.25-31. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10606-
dc.description.abstractМета дослідження – проаналізувати особливості навчання історії Європейського Союзу у старшій школі. Методологія дослідження ґрунтувалася на основі діяльнісного, компетентісного та особистісно орієнтованого підходів до навчання історії. Використано загальнонаукові методи аналізу та синтезу, узагальнення та порівняння для комплексного дослідження нормативно-правових документів і науково-педагогічної літератури; для вивчення окремих прикладів освітніх ініціатив, які є ефективними при навчанні історії ЄС, залучено метод кейс-стаді.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectісторія ЄСen_US
dc.subjectметодика навчання історіїen_US
dc.subjectнавчання історії у старшій школіen_US
dc.subjectдослідницька діяльністьen_US
dc.subjectінтерактивні методиen_US
dc.titleНавчання історії ЄС у старшій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гринь_Навчання історії ЄС.pdf465.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.