Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолянко, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-24T19:11:11Z-
dc.date.available2020-03-24T19:11:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСмолянко Ю. М. Діагностика стану сформованості професійної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2017. Вип. 57. С. 218-225.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1064-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано необхідність діагностування стану сформованості професійної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у системі фахової підготовки. Наведено зразки анкетування серед студентів вищих педагогічних навчальних закладів України спеціальності «Дошкільна освіта» для визначення рівнів сформованості професійної культури на констатувальному етапі педагогічного експерименту. Висвітлено результати анкетування студентів – майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів освітнього ступеня «магістр» спеціальності «Дошкільна освіта», та виявлено стан формування їх професійної культури.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні проблеми сільської школиen_US
dc.subjectмайбутній вихователь дошкільного навчального закладуen_US
dc.subjectпедагогічний експериментen_US
dc.subjectпрофесійно-педагогічна культураen_US
dc.subjectрівні сформованості професійної культуриen_US
dc.subjectпедагогічне спостереженняen_US
dc.subjectанкетуванняen_US
dc.titleДіагностика стану сформованості професійної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.