Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМариняко, Світлана Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-02-28T11:27:30Z-
dc.date.available2025-02-28T11:27:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМариняко С. В. Педагогічні умови розвитку самостійності дітей раннього віку в закладі дошкільної освіти : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу, 63 групи, спец. 012 Дошкільна освіта / керівник: к. пед. н., доцент В.М. Кошель / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 129 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10652-
dc.description.abstractЛюдина як особистість розвивається протягом всього життя. Але саме дошкільний вік є первинним ланцюгом в розвитку дитини, і саме в цьому віці відбувається формування самостійності людини. Формування самостійності необхідно розглядати як складову частину виховання дошкільників. Тому, першочергово важливе завдання кожного педагога, щоб діти на етапі завершення дошкільного закладу досягли конкретного, достатньо високого рівня самостійності, яке відкриє можливість впоратися з різними завданнями, готовністю здобувати нові знання та соціально-орієнтовний досвід.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectзаклад дошкільної освітиen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectсамостійністьen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.titleПедагогічні умови розвитку самостійності дітей раннього віку в закладі дошкільної освітиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мариняко_Педагогічні умови.pdf3,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.