Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10683
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМех, Марія Валеріївна-
dc.date.accessioned2025-03-11T09:40:53Z-
dc.date.available2025-03-11T09:40:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМех М. В. Формування у молодших школярів уміння вчитися : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка VI курсу, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент О.Ф. Кисла / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 76 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10683-
dc.description.abstractНайважливішою функцією початкової освіти є надання дитині, яка починає навчатися, статусу молодшого школяра. Цей статус яскраво виявляється в оволодінні учнями повноцінною навчальною діяльністю, яка вперше стає провідною. Повноцінність цієї діяльності залежить від того, наскільки школяр оволодіває всіма її компонентами, яку роль він відіграє у навчальному пізнанні, та чи стає його навчання самостійним . У зв’язку з цим пріоритетного значення набуває своєчасне, розгорнуте оволодіння кожним учнем початкової школи умінням вчитися. Це уміння є ключовим, бо справді стає основою для успішної навчальної діяльності, самонавчання та саморозвитку людини впродовж життя, оскільки є багатофункціональним і міжпредметним.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectформування вміння вчитисяen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.titleФормування у молодших школярів уміння вчитисяen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мех_Формування у молодших школярів.pdf3,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.