Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10688
Назва: | Формування пізнавального інтересу учнів на інтегрованих уроках в межах концепції НУШ |
Автори: | Полубень, Анастасія Сергіївна |
Ключові слова: | пізнавальний інтерес інтегроване навчання Нова українська школа початкова освіта інтегровані уроки активізація пізнавальної діяльності педагогічні умови |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Полубень А. С. Формування пізнавального інтересу учнів на інтегрованих уроках в межах концепції НУШ : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу, 21-М групи, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент І.С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 126 с. |
Короткий огляд (реферат): | Магістерську роботу присвячено дослідженню педагогічних умов формування пізнавального інтересу молодших школярів на інтегрованих уроках у контексті реалізації концепції «Нова українська школа». У теоретичному розділі роботи визначено сутність поняття «пізнавальний інтерес», проаналізовано його специфіку та структуру, а також досліджено особливості інтегрованого навчання в початковій школі. Емпірична частина роботи містить результати експериментального дослідження, в межах якого перевірено ефективність інтегрованих уроків у формуванні пізнавального інтересу учнів, а також розроблено методичні рекомендації для вчителів щодо організації таких уроків. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10688 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Полубень_Формування пізнавального інтересу.pdf | 1,63 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.