Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10688
Назва: Формування пізнавального інтересу учнів на інтегрованих уроках в межах концепції НУШ
Автори: Полубень, Анастасія Сергіївна
Ключові слова: пізнавальний інтерес
інтегроване навчання
Нова українська школа
початкова освіта
інтегровані уроки
активізація пізнавальної діяльності
педагогічні умови
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Полубень А. С. Формування пізнавального інтересу учнів на інтегрованих уроках в межах концепції НУШ : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу, 21-М групи, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент І.С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 126 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерську роботу присвячено дослідженню педагогічних умов формування пізнавального інтересу молодших школярів на інтегрованих уроках у контексті реалізації концепції «Нова українська школа». У теоретичному розділі роботи визначено сутність поняття «пізнавальний інтерес», проаналізовано його специфіку та структуру, а також досліджено особливості інтегрованого навчання в початковій школі. Емпірична частина роботи містить результати експериментального дослідження, в межах якого перевірено ефективність інтегрованих уроків у формуванні пізнавального інтересу учнів, а також розроблено методичні рекомендації для вчителів щодо організації таких уроків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10688
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полубень_Формування пізнавального інтересу.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.