Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1068
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-03-24T19:18:40Z-
dc.date.available2020-03-24T19:18:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЖара Г. І. Емоційно-чуттєве сприйняття професії як складова компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутнього вчителя. Матеріали Міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління» : зб. наук. праць / укладачі : Страшко І.В., Челнокова М.С. Київ, 2016. Вип. 1. С. 23–26.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1068-
dc.description.abstractВимоги до компетенції до сучасних конкурсних вчителів висуваються не лише з урахуванням їх професійне зростання та розвиток, але також з точки зору збереження здоров'я людини як особистісних якостей і як процес адаптації до освітнього середовища. Важливе завдання у визначенні структури та технології збереження здоров'я особистості вчителя формування компетентності - це діагностика емоційно-сенсорного сприйняття майбутньої педагогічної професії студентів університетів. Цікавим діагностичним матеріалом для вирішення зазначеної проблеми на практиці є експресивна техніка - аналіз картини на певну тему. Метою дослідження є визначення місця емоційно-сенсорного сприйняття майбутніх викладачів-професіоналів, які навчають студентів університету, у структурі їх індивідуального збереження здоров’я за допомогою проекційної техніки "живопис на конкретну тему ». Діагностика дозволила диференціювати основні мотивуючі та домінуючі цінності, які можуть бути частиною освітня технологія формування індивідуальної компетентності щодо збереження здоров'я, профілактика професійного вигорання та вторинне профорієнтаційне навчання.en_US
dc.subjectмайбутня професіяen_US
dc.subjectемоція та сенсорність сприйняттяen_US
dc.subjectпроективна технікаen_US
dc.subjectіндивідуальна компетентність вчителя щодо збереження здоров'яen_US
dc.titleЕмоційно-чуттєве сприйняття професії як складова компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.