Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1068
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жара, Ганна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-24T19:18:40Z | - |
dc.date.available | 2020-03-24T19:18:40Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Жара Г. І. Емоційно-чуттєве сприйняття професії як складова компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутнього вчителя. Матеріали Міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління» : зб. наук. праць / укладачі : Страшко І.В., Челнокова М.С. Київ, 2016. Вип. 1. С. 23–26. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1068 | - |
dc.description.abstract | Вимоги до компетенції до сучасних конкурсних вчителів висуваються не лише з урахуванням їх професійне зростання та розвиток, але також з точки зору збереження здоров'я людини як особистісних якостей і як процес адаптації до освітнього середовища. Важливе завдання у визначенні структури та технології збереження здоров'я особистості вчителя формування компетентності - це діагностика емоційно-сенсорного сприйняття майбутньої педагогічної професії студентів університетів. Цікавим діагностичним матеріалом для вирішення зазначеної проблеми на практиці є експресивна техніка - аналіз картини на певну тему. Метою дослідження є визначення місця емоційно-сенсорного сприйняття майбутніх викладачів-професіоналів, які навчають студентів університету, у структурі їх індивідуального збереження здоров’я за допомогою проекційної техніки "живопис на конкретну тему ». Діагностика дозволила диференціювати основні мотивуючі та домінуючі цінності, які можуть бути частиною освітня технологія формування індивідуальної компетентності щодо збереження здоров'я, профілактика професійного вигорання та вторинне профорієнтаційне навчання. | en_US |
dc.subject | майбутня професія | en_US |
dc.subject | емоція та сенсорність сприйняття | en_US |
dc.subject | проективна техніка | en_US |
dc.subject | індивідуальна компетентність вчителя щодо збереження здоров'я | en_US |
dc.title | Емоційно-чуттєве сприйняття професії як складова компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутнього вчителя | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Емоційно-чуттєве сприйняття професії як складова компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутнього вчителя.pdf | 212.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.