Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1069
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-03-24T19:25:16Z-
dc.date.available2020-03-24T19:25:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЖáра Г. І. Особистісно-соціальна складова компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутнього вчителя. Матеріали другого міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління»: зб. наук. праць в 2-х частинах / за ред. Страшка С.В. Київ : Алатон, 2018. Вип. 2. Ч. 2. С. 43–45.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1069-
dc.description.abstractСтаття присвячена розкриттю напрямів і технологій формування особистісно-соціальної складової компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутнього вчителя у процесі його професійної підготовки. На основі аналізу наукових джерел та узагальнення практичних напрацювань автора показано шляхи особистісної орієнтації підготовки майбутніх учителів до збереження і зміцнення їх власного здоров’я, такі, як: особистісне спрямування валеологізованого освітнього процесу; міжособистісна взаємодія під час практичних занять; застосування сучасних інноваційних технологій навчання і здоров’язбереження; розкриття особистісного творчого потенціалу; індивідуальне психовалеологічне консультування; формування успішної особистості в ракурсі індивідуального здоров’язбереження. З’ясовано, що цілісне і системне особистісне спрямування підготовки майбутнього вчителя стосовно формування особистісно-соціальної складової компетентності індивідуального здоров’язбереження дозволяє вирішити питання узгодженості усіх інших складових здоров’я шляхом розвитку самоприйняття, толерантності, гармонізації міжособистісних взаємодій, формування здорових особистісних і професійних амбіцій, навичок безконфліктного досягнення успіху.en_US
dc.subjectмайбутній учительen_US
dc.subjectкомпетентність індивідуального здоров’язбереження вчителяen_US
dc.subjectособистісно-соціальна складоваen_US
dc.subjectпрофесійна успішністьen_US
dc.titleОсобистісно-соціальна складова компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.