Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1071
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолянко, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorSmolianko, Yuliya-
dc.date.accessioned2020-03-24T19:34:58Z-
dc.date.available2020-03-24T19:34:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationSmolianko Y. M. Future preschool teacher’s professional culture formation in professional training process. Modern tendenciens in pedagogical education and science of Ukraine and Israel : the way to integration. 2015. Iss. № 6. Р. 373–379. Ariel University.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1071-
dc.description.abstractResume. A future preschool teacher’s professional culture formation necessity question in the professional training process is revealed; different approaches to the definition of «teacher’s professional culture» are analyzed; future preschool experts’ leading personal professional and meaningful qualities as to the general culture and spiritual development formation are described.en_US
dc.subjectprofessional trainingen_US
dc.subjectpre-school education experten_US
dc.subjectexpert’s leading personal professional and meaningful qualitiesen_US
dc.subjectteacher’s professional cultureen_US
dc.subjectself-improvementen_US
dc.titleFuture preschool teacher’s professional culture formation in professional training processen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Future preschool teacher’s professional culture formation in professional training process.pdf387.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.