Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1072
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-03-24T19:36:48Z-
dc.date.available2020-03-24T19:36:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЖáра Г. І. Організаційно-педагогічні умови процесу формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2018. Вип. 152. У 2-х т. Т. 1.. С. 28–33.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1072-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано організаційно-педагогічні умови, які дозволяють сформувати й у подальшому розвивати компетентність індивідуального здоров’язбереження у майбутніх учителів під час професійної підготовки та у вчителів-практиків на етапах професійного становлення і саморозвитку. Показано особливості побудови освітнього процесу, на які необхідно звернути увагу під час організації формальної, неформальної та інформальної освіти вчителів з питань індивідуального здоров’язбереження з урахуванням їх вікових особливостей та специфіки освіти дорослих.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectмайбутній вчительen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectкомпетентність індивідуального здоров’язбереженняen_US
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови процесу формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.